wtorek, 10 lutego 2015

Wianek z kartek

Witajcie.


Chciałabym Wam pokazać wianki, które wykonałam z kartek starych książek.
Nie jestem zwolenniczką niszczenia książek, ale znalazły się w mojej kolekcji takie, 
do których nie mam sentymentu, przeczytane i odłożone, na tyle nieciekawe,
 że  pewnie nigdy do nich nie wrócę.

                 Postanowiłam wykorzystać te książki w inny sposób. I tak oto powstały wianki :




      Z tektury wycięłam koło.
 Z kartek zwijałam tutki i przyklejałam klejem Vicol tworząc okrąg.
        Jeden wianek jest z kartek pożółkłych, drugi z białych. 



                                   A tutaj jeszcze jeden wykonany przez moją "psiapsiółkę" Kasię :


Pozdrawiam.

Basia :)


12 komentarzy:

  1. Pięknie wykonane :) Widziałam już gdzieś ten pomysł, i nawet sama próbowałam, ale mi nie wystarczyło cierpliwości by skończyć moje dzieło ;)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Było trochę roboty, ale efekt satysfakcjonujący :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Piękny wieniec ,jest pani bardzo kreatywna . Pozdrawiam Grażyna .

      Usuń
  2. Cudowne, muszę spróbować :) Podziwiam za cierpliwość ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny i pomysłowy ! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysłowe chociaż łza nad książką pewnie i tak spadła

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentuje taki wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wianki przepiękne. Zawsze mi się takie podobały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, fajne wianki :) Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Wianki z kartek chodzą za mną od dawna. Na starociach wyszperałam książkę z nutami, no i żal mi ją zniszczyć :( Twój wianek jest prześliczny!
    Pozdrawiam,
    Kasia Kasmatka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie :)