niedziela, 8 marca 2015

Sznurkowy obrazek ;)

Witam.


Dziś chciałabym pokazać taki obraz, nie-obraz. To napisy na płótnie, wykonane prawdopodobnie z drewnianych literek. Wypatrzyłam sobie takie i od razu przypadły mi do gustu.
Proste, ale piękne. Tak jak lubię :)
Tutaj zdjęcie znalezione w internecie :



Postanowiłam zrobić swoją wersję ;)

Kupiłam podobrazie malarskie. Napisy wykonałam ze sznurka. 
Sznurkowe literki przyklejałam klejem typu vikol.
Całość pomalowałam białą farbą i lakierem.
Tutaj efekt :  




Pozdrawiam niedzielnie. 

I najserdeczniejsze życzenia z okazji Dnia Kobiet dla wszystkich dziewczyn :)))



Basia :)






4 komentarze:

  1. Witaj wpadam z rewizytą :). Obrazki ze sznurka rewelacja!
    Wzajemnie życzę wszystkiego co najlepsze :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki fajny pomysł:) Jako fan sznurka jestem oczarowana twoimi obrazkami!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny pomysł na sznurkowe napisy! Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie i pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie :)