czwartek, 12 marca 2015

Literka z papierka

 

Witam serdecznie.


Chciałabym Wam zaprezentować literę wykonaną z rolek po papierze toaletowym i tektury :)
Prosta i fajna dekoracja, szerokie pole możliwości - od A do Z, a nawet więcej ;)
Materiał na literkę raczej każdy ma w domu, tylko rolki trzeba zbierać ;) (raz dłużej, raz krócej ;).

  Wyszło "A", pierwsza litera imienia mojego męża.


                                                      Tutaj literka obklejona taśmą malarską :


 I za pomocą kleju vikol rozcieńczonego wodą, obklejona kawałkami białego ręcznika papierowego :


                                           Po wyschnięciu kleju, litera pomalowana białą farbą :



Pozdrawiam i miłego wieczoru życzę :)

 

Basia :)

2 komentarze:

  1. Dawno tu nie zaglądałam. Fajna literka Ci wyszła. Ja miałam kiedyś wylewać z gipsu, a tu proszę łatwiejsze rozwiązanie. Na pewno skorzystam. Pozdrawiam BASIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Faktycznie, odlew z gipsu to "wyższa szkoła jazdy", a taka papierowa też wygląda całkiem fajnie.
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie :)