sobota, 15 września 2018

Piórka ze sznurka

Witajcie

 

 Dzisiaj chciałabym Wam pokazać czym ostatnio zajęłam swoje ręce ;)

Piórka ze sznurka - makramowe piórka ...

Są bardzo proste w wykonaniu, wystarczy tylko odrobina cierpliwość.





Do wykonania piórek potrzebujemy :

- sznurek wędliniarski,
- nożyczki,
- grzebień,
- koralik (opcjonalnie)

 Odcinamy kawałek sznurka i składamy go na pół.
Przewlekamy koralik.
Ucinamy kawałki sznurka o długości ok. 8 cm i związujemy ściśle
sznureczek przy sznureczku. 

                   

           

       

Kiedy osiągniemy pożądaną długość "piórka",
bierzemy grzebień z gęstymi ząbkami
i energicznym ruchem rozczesujemy sznurek.















Jeżeli ktoś miałby ochotę na kolorowe piórka,
można je delikatnie pocieniować.
Ja użyłam do tego farbek pastelowych w tubkach. 




Piórka są ozdobą same w sobie,
ale można je  także wykorzystać do różnych dekoracji.

Gdzie ja wykorzystałam piórka pokażę Wam już wkrótce. 

Pozdrawiam.

 Basia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie :)