czwartek, 20 września 2018

Łapacz snów w wersji eko


Witajcie :)

 

Dzisiaj  moja kolejna wersja łapacza snów.






To wersja bardzo prosta i naturalna.

Wykorzystałam następujące materiały :

- podkładka słomiana,
- sznurek wędliniarski,
- koronka bawełniana,
- koraliki,
- piórka ze sznurka.

Przez podkładkę przekładałam sznurek, mocując go na każdym brzegu klejem na gorąco.

 Co jakiś czas nawlekałam koraliki, 
które także przymocowałam dodatkowo klejem na gorąco, aby się nie zsuwały.

Przymocowałam moje sznurkowe piórka ,
które pokazywałam tutaj.
 
Do obwodu łapacza przymocowałam klejem na gorąco bawełnianą koronkę.
Dodałam małą kokardkę.

I ... jest ;)








Pozdrawiam

Basia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie :)