sobota, 23 grudnia 2017

Stroik w słoiku

Witajcie :)


Dzisiaj bardzo prosta dekoracja :

stroik w słoiku :)



Uzbierałam kilka ładnych, niedużych słoików w kształcie beczułki.
Na spód słoika dałam trochę kleju na gorąco i ułożyłam sztuczny mech.
Brzegi przewiązałam sznurkiem jutowym i przymocowałam szyszki,
aniołki, reniferki, kokardki oraz żywą gałązkę jodły.
Do słoiczka włożyłam małą świeczkę typu tealight.

Tak powstały najprostsze stroiki pod słońcem ;)











Zostało mi sporo gałązek jodły, więc powstał jeszcze taki oto stroik.
Prostota w pełnym wydaniu :



I jeszcze podsumowanie moich tegorocznych, naturalnych, minimalistycznych dekoracji :)



Życzę Wam, by te Święta były pięknym czasem
spędzonym z ludźmi, których kochacie i którzy Was kochają.
Odpocznijcie od codziennej gonitwy, złapcie pozytywną energię,
a dobre anioły niech nad Wami czuwają :)

Pozdrawiam.

Basia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie :)