czwartek, 8 grudnia 2016

Świąteczne skrzaty


Witajcie.


Dzisiaj przybywam tutaj z takimi świątecznymi skrzatami :)
 

 
Do wykonania tych "skrzato-mikołajów" użyłam :
 
- duży słoik,
- kawałki starego swetra,
- resztki futerka (broda)
- kółko z czerwonego materiału (nos)
- gwiazdki, perełki, koraliki
- klej na gorąco
 
 
 


Słoik okleiłam odpowiednim kawałkiem starego swetra.
 Spód słoika zasłoniłam kółkiem wyciętym z tektury, 
przykleiłam je taśmą malarską i pomalowałam na biało.
 
Z rękawa swetra zrobiłam czapeczkę, wypełniłam resztkami swetra.
Dokleiłam czerwony nos i brodę.
Ozdobiłam gwiazdkami i koralikami.
 
































I tutaj w wersji ostatecznej, takie dwa chłopaki, ho, ho :)










Pozdrawiam.

Basia :)







10 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł, Mikołajów nigdy dość.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze te skrzaty :) Taż zastanawiałam się z czego zrobić 'środek' i w pewnym momencie wpadł mi do głowy słoik, ale potem stwierdziłam, że jak to moje dzieciaki dorwą, może się źle skończyć :) Więc wykorzystałam karton :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne skrzaty, sto razy bardziej podobają mi się od kupnych. Hand made górą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł i jaki szybciutki! Nie pomyslalabym ze sloik w ten sposob wykorzystac :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi dear Basia ,, que gorrinos más bonitos , ideales para esta Navidad ,, espero que tengas un bendecido fin de semana

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie bomba,podobne widziałam w jysku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie :)