sobota, 17 grudnia 2016

Stroik i bombki z mchu

 

Witajcie :)

 

 Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jakie stroiki powstały u mnie w ostatnich dniach.

Ale najpierw bombki z mchu.
Czy styropianową kulę można nazwać bombką ? Nie wiem, ja nazwałam, hi hi ;)

Bardzo prosta do wykonania. Potrzeba nam tylko:
 - kulę lub gwiazdę styropianową,
- mech,
- drucik florystyczny (u mnie srebrny),
 - sznurek, perełki, gwiazdki ...
- klej na gorąco


 Moja kula ma 12cm średnicy. Mech, nie w płatach, tylko taki szarpany, w kawałkach.
 Klejem na gorąco smarujemy kulę i delikatnie dociskamy kawałki mchu.
Uwaga ! Klej nie może być zbyt gorący, bo szybko robię się w styropianie dziury.
Po obklejeniu całej kuli, oklepujemy ją delikatnie, aby mech ładnie przylegał.
Ja przewiązałam jeszcze drutem florystycznym.
Jeżeli chcemy naszą kulę powiesić, przed oklejaniem wkręcamy haczyk ;)
 Dekoracja wg. uznania. Ja kulę przewiązałam tylko sznurkiem, a gwiazdę
ozdobiłam girlandą z perełek i gwiazdkami.


 

Kulę wykorzystałam do mojego stroika.


 Na plastrze drewna przykleiłam taką kompozycję, 
składającą się z :  - dwóch kul (większej i mniejszej),
- kokardy z lnu (poszarpałam brzegi),
- patyków, szyszek,
- sztucznych kwiatków i jarzębiny.

Powstały dwa  stroiki, różniące się detalami  :)














Pozdrawiam.

 Basia :)

 

8 komentarzy:

  1. Takiej bombki jeszcze nie widziałam, bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają Twoje mszane ozdoby, bardzo pomysłowe.
    Milego oczekiwania życzę.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hi dear basia !! que linda decoración navideña,espero que tengas un bendecido domingo
    cariños

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dekoracje!!! Ostatnio robiłam drzewka wykorzystując modrzewiowe szyszki i właśnie styropianowe kule. Najlepszym sposobem na to żeby klej nie robił dziur w styropianie, jest owinięcie takich elementów grubszą folią lub taśmą klejącą. Taki mój sprawdzony patencik :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są takie naturalne dekoracje. Bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie to wygląda, szczególnie gwiazdka mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bombka z mchu mój faworyt i najbardziej podoba mi się taka bez przybrania jak na pierwszym zdjęciu😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Dekoracje z mchu mają swój urok, szkoda że ja w tym roku nie zdążę już nic z niego zrobić bo Twoje dekoracje naprawdę mi się spodobały ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie :)