wtorek, 4 października 2016

Dynia ze swetra


Witajcie




Jesień jest piękna ...
oczywiście wtedy, gdy świeci słoneczko, jest cieplutko,
a kolorowe liście spadają na głowę :)



W takim jesiennym klimacie zrobiłam ostatnio dynie ... ze starego swetra,
a właściwie z samych rękawów.

 Do wykonania takich dyniek potrzeba tylko :
- stary sweter,
- sznurek,
- patyk,
-liść z filcu,
-nożyczki








Rękaw odcinamy, odwracamy na lewą stronę,
wiążemy końcówkę sznurkiem.
Odwracamy z powrotem i upychamy resztką swetra lub jakimś innym "wypełniaczem".
Wkładamy patyk i przewiązujemy.
Gotowe :)














Pozdrawiam.

Basia




11 komentarzy:

  1. Jest urocza!!! Szkoda , że nie mam takiego starego sweterka jakiegoś nie używanego bo chciałabym taką sobie zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaintrygował mnie tytuł! A pomysł bardzo ciekawy, podziwiam za taką kreatywność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :-) właśnie wczoraj przed ukazaniem się tego posta również stworzyłam swoje wełniane dynki :)
    i nawet mają podobne sploty :)
    Te są urocze!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, dyńka jest wesolutka. Widzę, że rzadko bywasz z postami.
    Pozdrowionka ślę.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Troszkę się rozleniwiłam przez ten letni czas ;) Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Cudna - biała i wełniana, czyli dokładnie taka, jak uwielbiam :) aż chce się ją przytulić!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Qué bonito la llegada del otoño !! Lindas esas calabazas amiga ..espero que tengas un bonito fin de semana junto a tus seres queridos
    Cariños

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się te swetrowe dynie i w czwartek idę do przedszkola robić takie z dziećmi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne :) a zdjęcie z rowerkiem jest super

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie :)