niedziela, 14 lutego 2016

Serce z pistacji


Witajcie


Ostatnio, w TYM POŚCIE pokazywałam Wam moją szyszkę, 
a właściwie jajo z łupinek po pistacjach.


                                                                               
Łupinek miałam sporo, więc chciałam je jeszcze do czegoś wykorzystać ;)
A, że dzisiaj walentynkowy dzień, więc wymyśliłam takie sercowe drzewko :



Potrzebne materiały :

- łupiny po pistacjach,
- serce uszyte z materiału, wewnątrz wata,
- patyk bambusowy,
- wstążka, piórka
- doniczka lub metalowa puszka ;)
- trochę sznurka,
- klej na gorąco.

Patyk owinęłam białą wstążką, serce okleiłam łupinami,
doczepiłam kokardkę i pióra,
włożyłam do doniczki, którą obsypałam kamykami  ...

Tutaj w trakcie prac :










Żegnam się z Wami walentynkowo i życzę dużo miłości ... nie tylko od święta :)


 
Pozdrawiam

Basia :)




Moje pistacjowe serce zgłaszam do zabawy :

- w Art-Piaskownicy


- u Car.o z Śpiew-mojej-duszy


39 komentarzy:

  1. Hi hi hi ... cudowne serce recyklingowe :))coś z serii jak połączyć przyjemne z pożytecznym (najpierw zjadamy orzeszki, później wykorzystujemy łupinki) i kolorki przy tym przyjemne jak dla mnie jak najbardziej godne do naśladowania :)
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Rzeczywiście miało być naturalnie i prosto. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Powiem Ci, że takiego serduszka jeszcze nie widziałam. Piękne i bardzo romantyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serduszko wyszło też śliczne. Piękna dekoracja No i kwiatki urocze.
    ściskam Basiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalio :) Pozdrowionka :)

      Usuń
  4. hii Basia querida. que bonito corazon.. espero que tengas un buen comienzo de semana
    cariños

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow,to jest rewelacyjny pomysł.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł, a serce jedyne w swoim rodzaju:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, pomysł podobny do mojego, mam podobne serducho, zapraszam do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, wyszło świetnie- naturalnie i romantycznie :))) Przy okazji ma prośbę-wpadnij do mnie- może zechcesz pomóc nam rozwinąć skrzydła ;) Reszta szczególików w ostatnim poście :))) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna ta dekoracja:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Basiu Twoje serce wyszło pięknie, jak pisałam wcześniej świetny pomysł z tymi łupinkami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. serducho jest fantastyczne! świetny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł i wykonanie- ale musiałaś się napracować :) Zgłoszenie przyjmuję proszę również o małą wzmiankę pod tym postem o Twoim zgłoszeniu tej pracy do konkursu :) Miłego i pozdiwiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Noo super serducho.Bardzo pomysłowe i takie inne niż wszystkie. Spróbuję też zrobić ale zacznę od szyszki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Rób, rób, a łupinki proponuję przyklejać od spodu, wtedy ładnie zachodzą na siebie :) Pozdrawiam

      Usuń
  14. Super pomysł i tym sposobem mamy cos dla ciała bo orzechy i dla oka bo piekne ozdoby

    OdpowiedzUsuń
  15. oo widzę że konkurencja rośnie :) Super wykonanie ! trzymam kciuki !! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. GENIALNE! Pierwszy raz takie widzę - i żałuję bardzo, bo całkiem niedawno wyrzuciłam całą siateczkę łupinek, które kiedyś sobie odłożyłam wierząc, że znajdę na nie pomysł... A mogło powstać takie piękne drzewko...
    Świetny masz zegar! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I pewnie jeszcze to drzewko powstanie. Powodzenia :)
      A zegar pokazywałam w tym wpisie
      http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/2015/03/zegar-w-papierowych-kwiatach.html
      Ramka z opakowań po jajkach ;) Zapraszam :)

      Usuń
  17. Piękna dekoracja :)) Taka prosta, naturalna, jak lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne serducho!❤ Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastyczne pomysłowe serducho

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Fantastyczne serducho, sama robiłam kiedyś kawowe ale Twoje jest takie w stylu shabby. Dziękuje za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy. Pozdrawiam Daga DT

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna koncepcja. Pomyśleć ile ja łupek wywaliła,ehhhhh...Dzięki za zgłoszenie do Art-Piaskownicy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie pomysłowe i jakie fajne/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ to pomysłowe :) I jakie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne serducho:)

    OdpowiedzUsuń
  25. To coś nowego :)Świetny pomysł,bardzo ładna dekoracja.Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. ‘Nad Niemnem’ Eliza Orzeszkowa

    “Nie, Nie! Kochać to nie jest wątpić o sobie i o drugich, ani czuć się gardzoną, zdradzaną… kochać to ufać i w dwa serca naraz spoglądać, jak w czyste zwierciadła, razem iść drogą długą i czystą, a u jej końca móc dwa swe imiona wypisać złotem przywiązania niezłomnego i zwyciężonych wspólnie postrachów życia…”

    dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy - Ki

    OdpowiedzUsuń
  27. Jajko jest świetne - wygląda ja taka inna duża szyszka:).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie :)