niedziela, 22 listopada 2015

Wianek świąteczny


Witajcie.

 Nie wiem czy to już pora, czy nie za wcześnie ...
ale zrobiłam wianek.

Taki trochę zimowo-świąteczny, anielski, tiulowy ...



Do wykonania wianka użyłam :
- słomianej podstawy,
- rolki białego tiulu
- biała wstążka szeroka i wąska
- inne wstążki atłasowe, ozdobna zawieszka
- kilka szyszek
- piórka
- klej na gorąco



Słomiany wianek obwinęłam grubą, białą wstążką.

Ucięłam kilka dłuższych pasków z tiulu i kilka krótszych.
Przewiązywałam paski na wianku, wiązałam i robiłam "kropkę" z kleju na gorąco, aby się nie rozwiązywało.
Przymocowałam aniołka, szyszki i pióra.

W pierwszej wersji wstążki były związane tylko w dolnej części,
ale potem dowiązałam jeszcze  krótsze paski w górnej części.




I jest ... :)
Wianek w klimacie zimowo - świątecznym :)









Pozdrawiam.

Basia 


10 komentarzy:

  1. Ładny, od razu kojarzy się z niebem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, wcale nie za wcześnie, bo czytając inne blogi,panuje tam już przemiła atmosfera świąteczna. Ja też wypuściłam serię postów o wiankach. Zapraszam :-) A Twój jest śliczny, brawo za ciekawy pomysł, ściskam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi dear friend !, que bonita corona ,, espero que tengas un buen domingo

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu, ja uważam, ze już można tworzyc świąteczne dekoracje.
    Wianuszek jest piękny, subtelny i elegancki:)
    ściskam najserdeczniej

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, taki niebiański :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny ten wianek

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście bardzo ładnie wygląda cały zrobiony w tiulach, lekki , świetlisty, pomysłowy.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda jak z anielskich piórek zrobiony ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie :)