środa, 25 listopada 2015

Szyszkowa kula


Witajcie :)

Dzisiaj przybywam tutaj z taką oto dekoracją :

Szyszkowa kula



Wykonanie wymaga trochę cierpliwości,
ale z efektu jestem bardzo zadowolona :)

Styropianową kulę obkleiłam szyszkami przy pomocy kleju na gorąco.
Białą farbą przemalowałam delikatnie szyszki.
Dodałam kilka piórek.

I już :)))







Do styropianowej kuli przymocowałam haczyk, więc jest możliwość powieszenia,
ale ja przypomniałam sobie o białej osłonce w kształcie wiaderka.

Osłonkę przewiązałam sznurkiem i zawiesiłam "świąteczną" zawieszkę :)








Takim sposobem mam kolejną świąteczną dekorację :)

Pozdrawiam.

Basia








11 komentarzy:

  1. Ale śliczna szyszkowa kula... i z tym reniferkiem wyglada bardzo odświętnie:)
    cudnego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. szyszki w roli głównej :)
    Piękne :) Mój blog Ma i Bla
    przy okazji zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, cudne są te Twoje dekoracje świąteczne... Święta w bieli są najbardziej radosne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, świetny sposób na wykorzystanie dużych styropianowych kul .

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyszło :-) tak delikatnie ale odświętnie. Można zapytać jakiej farby użyła Pani? Pozdrawiam i zapraszam do siebie na bloga 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zwykła farba akrylowa do drewna, a pędzel minimalnie zanurzony w farbie, aby tylko delikatnie "maznąć" szyszki. Można też użyć farby w sprayu :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Baska - genialne - no przepiękne i już

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję dziewczyny za te komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Qué bonito adorno , usted ya está lista para esta Navidad

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie :)