sobota, 17 października 2020

Kompozycja nagrobna

 Witajcie :)

 

Wkrótce będziemy obchodzić uroczystość Wszystkich Świętych.

Z tej okazji przygotowałam takie oto stroiki na grób.

Użyłam sztucznych liści i kwiatów w jednolitym kolorze (chryzantemy i róże).

W podstawkach wymieszałam trochę gipsu i włożyłam gąbkę florystyczną do kwiatów suchych.













 

 

 

 A tutaj efekt końcowy :

 

Ten do położenia na płycie :

 


 


 


                                                          A ten do włożenia do wazonu :

 


 

 A tutaj w komplecie :





                                                               Pozdrawiam :)

                                                               Basia



 

 

 

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie :)