niedziela, 28 maja 2017

Stroik wiosenny ze świecą


Witajcie :)

Ostatnio pokazywałam prosty wiosenny wianek do powieszenia
np. na drzwi wejściowe.


W podobnej kolorystyce i stylu powstał

stroik wiosenny. 


Ścinka drzewa znaleziona podczas rowerowej wycieczki do lasu
i przyniesiona do domu z myślą, że "przyda się" ;)

Niestety, była krzywa i ciężko było coś na niej ułożyć, dlatego wyrównałam ją 
przycinając gąbkę florystyczną (do kwiatów suchych) 



Na całość przykleiłam mech, również przyniesiony z lasu.
Brzegi delikatnie przemalowałam białą farbą.







Ułożyłam świecę, gałązki pobielone farbą, kwiatki i sznurek jutowy ...











Pozdrawiam

 Basia :)

7 komentarzy:

  1. Taka kompozycja pasuje nie tylko do wielu światecznych okazji, jest urocza.
    Wiosennie pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Stroik na ścince jest przepiękny ;)Cudowna dekoracja, którą widzę nie tylko w domu, ale również na weselnym stole ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sprytnie pomyślałaś z tą gąbką:) Cała kompozycja wyszła Ci bardzo ładnie.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały stroik,pomysłowa jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Basiu, stroik jest bardzo elegancki! Nie ma w nim niczego zbędnego, Pięknie dopasowane kolory, kompozycja. Urocze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny pomysł, sama bym chciała gdzieś dorwać taki okorowany pieniek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie :)