czwartek, 17 grudnia 2015

Papierowa gwiazda - diy


Witajcie :)

Kto przeglądał moje wcześniejsze wpisy, wie, że mam słabość do gwiazdek ;)
A że teraz jest świąteczna pora, więc  GWIAZDY  rządzą :)))

 Znacie te podświetlane, papierowe, z Ikea ?
Ja znam. I bardzo mi się podobają :)

Na blogu Kasi z Twoje DIY
znalazłam propozycję wykonania papierowej gwiazdy.
Zakasałam więc rękawy i ... mam i ja :)



Do wykonania gwiazdy potrzebne są :

- blok techniczny (duży)
- szablon (do pobrania ze strony  Twoje DIY )
 - dziurkacze
- ołówek, linijka, nożyczki
- klej, taśma dwustronna




Drukujemy sobie szablon i odrysowujemy na kartce z bloku technicznego.
Wycinamy i zaginamy w miejscach linii.


Na szablonie mamy trzy paski boczne (te ścięte), które posłużą do sklejenia.
Na tym etapie skleiłam ramię gwiazdy na najdłuższym pasku.


Wyszedł taki "dziób", a właściwie ramię gwiazdy :)
Złożyłam dokładnie i wycięłam wzorki dziurkaczem :



                                      
                                       

               Takich ramion musimy zrobić pięć sztuk                                                                                         
          


 

Skleiłam ramiona gwiazdy przy pomocy taśmy klejącej dwustronnej.
 Musimy dokładnie składać każde ramię.
Przyklejenie ostatniego jest niezłym wyczynem. 
Trochę się przy tym "nagimnastykowałam",
ale było warto.

Gwiazdy są piękne :)











Póki co, powstały trzy sztuki ... ale nie powiedziałam jeszcze ostatniego słowa ,hi hi :)))

Pozdrawiam.

Basia



14 komentarzy:

  1. Hi dear friend ,, que bonita estrella , espero que tenga un bendecido viernes
    Cariños

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam na innym blogu pomysł bez klejenia w całości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ... jest wiele różnych wersji :) Jak zdążę to może jeszcze jakieś gwiazdy porobię :) Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ale piękne!!! Bardzo mi się podobają te gwiazdeczki:)
    ściskam Basiu przedświątecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i również przesyłam świąteczne uściski :)

      Usuń
  4. Kochana to teraz usiądź bo Ci coś powiem .Zerknij do mnie.Kupiłam gwiazdę dużą, metalową .W środku żarówka a cena tylko 10 zł . Na handlu staroci oczywiście :)Czujesz to? Za dychę gwiazda podświetlana i to nie z papieru tylko z metalu.Sama nie umiem uwierzyć ze trafiłam na taki skarb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, widziałam ... i zbieram szczękę z podłogi. Coś pięknego i do tego za takie pieniądze. Ale wiem, że to nie Twój pierwszy taki cudny łup :)
      Pozdrawiam Szczęściaro :)

      Usuń
  5. I masz ładną ,ręcznie wykonaną ozdobę na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie u Ciebie. I kreatywnie, jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie :)