sobota, 22 sierpnia 2015

Obrazek z piórami

Witajcie.




Jakiś czas temu pokazywałam Wam mój obrazek z "diamentem" ;)



Starą, drewnianą ramkę pomalowałam na biało.
Tło jest efektem przyklejenia tapety - czarna z brokatem.
A "diament" jest z kordonka :)

są szczegóły powstania mojego obrazka.

Dzisiaj przyszła pora na nową wersję.
"Diament" zastąpiłam piórkami i efekt jest taki :




Piórka przyklejone klejem na gorąco :)





Pozdrawiam.
Żegnam się z Wami "słonecznikowo" :)
Miłego weekendu.


Basia

6 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na wykorzystanie piórek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny, z piórkami kojarzy mi się z lekkością i wolnością...
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne efekty! :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste ale jakie efektowne! Rewelacyjny pomysł:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Niebanalne, niby nic takiego, zwykłe piórka, a jednak oko przyciąga :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie :)