niedziela, 9 sierpnia 2015

Lampa w nowej odsłonie ;)

Witajcie.

Dziś dwa słowa o lampie, która przeszła małą metamorfozę,
a która wyglądała tak :



Mam ją już od dłuższego czasu, niestety przez moją nieuwagę lampa miała pęknięty klosz.


Nie wyglądało to zbyt estetycznie, dlatego chciałam jakoś zakryć niedoskonałości ;)

Ze starej firanki z frędzlami, wycięłam odpowiedni kawałek, 
który przykleiłam w kilku miejscach klejem na gorąco.




Górny brzeg zasłoniłam atłasową tasiemką, na którą przykleiłam kilka perełek.






I mam nową lampę ;)))

                                
                                    Przed :                                                                                    Po :



                                                                             Pozdrawiam
                                                                     

                                             Basia

8 komentarzy:

  1. Świetna metamorfoza, bardzo ładnie wygląda "nowa" lampa :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie Lampa wygląda lepiej po metamorfozie :) Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  3. Lampa wygląda super. Lepiej niż przedtem. Basia masz super pomysły. Kita. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. I firanka się przydała i lampa na wyglądzie zyskała.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak niewiele trzeba, żeby przedmioty dostawały drugie, lepsze życie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Basieńko jesteś skarbnicą wiedzy na temat dawania drugiego życia przedmiotom w domu. Jestem zachwycona Twoimi pomysłami. Lampa wygląda prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie :)