czwartek, 2 lipca 2015

O poduszkach i serduszkach, czyli blogowa wymianka :)

Witajcie.

W ramach blogowej wymianki z Elą z bloga W kąciku przy maszynie  , dostałam piękne poszewki na poduszki. Poszewki są szare, na środku z  transferem z dmuchawcami i napisami ;) Ela to bardzo zdolna kobieta, a poszewki idealne :)





Ja dla Eli przygotowałam kilka serduszek z papierowej wikliny.
Moje papierowe serca już Wam pokazywałam w tym poście .
Te zrobione dla Eli są podobne, delikatne i trochę romantyczne, w piórkowo-kokardkowej odsłonie :)







Elu, dziękuję jeszcze raz i uściski przesyłam.

Pozdrowionka.
Basia :)

6 komentarzy:

  1. Świetna wymiana. Z pewnością obie strony zachwycone:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie :) Wymiana pierwsza klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z wymianki jestem MEGAAAAAA zadowolona, ale Basiu wiesz.... jeszcze możesz żądać czego chcesz.
    Serduszka są romantyczne i przepiękne - dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem bardzo zadowolona, bo poszewki wpasowały się idealnie, są piękne i bardzo starannie uszyte. Jeszcze raz wielkie dzięki Elu :)

      Usuń
  4. Świetna wymianka:- ) śliczne poduchy a serduszka jakie piękne. Ostatnie takie inne, bardzo pomysłowe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie :)