niedziela, 17 grudnia 2017

Anioły z pistacji

Witajcie.


Święta zbliżają się wielkimi krokami,
a ja się rozkręcam i robię to, co najbardziej lubię - ozdoby świąteczne ;)

Gdzieś pomiędzy myciem okien, a pieczeniem pierników,
wpadł mi do głowy taki oto pomysł :

anioł z pistacji.



Wykorzystałam styropianowe jajka i małe styropianowe kule.
Miałam też zapas łupinek po pistacjach.



Jajka wyklejałam łupinkami "od dołu",
tak aby ładnie na siebie zachodziły.








Przykleiłam kulę-głowę, a ze sznurka jutowego powstały włosy,
Skrzydła to kokarda przyklejona do "pleców" aniołka ;) 



Powstały trzy anioły




Czyż nie są słodkie ? :) Taka "anielska rodzinka" ;)
W planach jest jeszcze kilka sztuk ;)
Chyba dokleję im zawieszki i zawisną na choince ... jak już ją będę miała ;)

Pozdrawiam :)

 

Basia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Będzie mi miło jeśli zostawisz ślad po sobie :)